Kategorije
 
 
 
 
 

Opći uvjeti poslovanja

Obchodné podmienky

Opće odredbe i definicije

1. Ovi opći uvjeti poslovanja (u daljnjem tekstu „UU“) uređuju prava i obveze poslovnog subjekta PM FORTIS s.r.o. , sa sjedištem na adresi Zvolenská cesta 1497405 Banská Bystrica, Slovakia , ID: 46565981 , PDV broj: SK2023439385 , registriran u OR Okružnog suda BB Odjel: Sro, uložak br. 21759/S , (u daljnjem tekstu "Prodavatelj") i kupac (u daljnjem tekstu "Kupac") prilikom kupnje robe koju nudi Prodavatelj putem elektroničke trgovine na web stranici Prodavatelja www.anagu.hr (u daljnjem tekstu „anagu.hr“) i sastavni su dio kupoprodajnog ugovora sklopljenog između Kupca i Prodavatelja na daljinu putem elektroničke trgovine na internetu ( u daljnjem tekstu „Ugovor o kupoprodaji").(Prodavatelj i Kupac zajedno u daljnjem tekstu „Ugovorne strane").

2. Ovi Opći uvjeti primjenjuju se na kupnju robe naručene putem elektroničke trgovine (u daljnjem tekstu "E-trgovina") na anagu.hr.

3. Opći uvjeti stupaju na snagu danom objave na anagu.hr.

4. Na sve odnose između Kupca i Prodavatelja, koji nisu uređeni ovim općim uvjetima, primjenjuju se odgovarajuće odredbe Građanskog zakonika, Zakon, Zakon br. 22/2004 Zb. o elektroničkoj trgovini i o izmjenama i dopunama Zakona br. 128/2002 Zb. o državnoj kontroli unutarnjeg tržišta u pitanjima zaštite potrošača i o izmjenama i dopunama određenih zakona kako su izmijenjeni Zakonom br. 284/2002 Coll., s izmjenama i dopunama, i Zakon o zaštiti potrošača u prodaji putem pošte.

5. Prava Kupca u odnosu na Prodavatelja koja proizlaze iz Zakona br. 250/2007 Coll. o zaštiti potrošača i Zakon o izmjenama i dopunama Slovačkog nacionalnog vijeća br. 372/1990 Coll. o prekršajima s izmjenama i dopunama i Zakon br. 102/2014 o zaštiti potrošača pri prodaji roba i pružanju usluga na temelju ugovora sklopljenog na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan poslovnog prostora ostaju nepromijenjeni ovim Općim uvjetima.

6. Kupac je fizička osoba registrirana u sustavu ili pravna osoba koja naručuje robu elektroničkim putem putem E-trgovine na adresi anagu.hr.

7. Elektronička narudžba označava poslani elektronički obrazac koji sadrži podatke o Kupcu, popis naručenih proizvoda iz ponude E-trgovine na anagu.hr i ukupnu cijenu te robe, obrađen u sustavu E-trgovine.

8. Pod robom se podrazumijevaju svi proizvodi navedeni u važećem cjeniku Prodavatelja na anagu.hr

9. Cjelokupni sadržaj Stranice zaštićen je autorskim pravom. Korisnici ne smiju mijenjati, kopirati, distribuirati, prenositi, prikazivati, objavljivati, prodavati, licencirati, stvarati izvedene radove ili koristiti bilo koji sadržaj Stranice u komercijalne ili javne svrhe.

10. Prodavateljevi kontakt podaci za Kupce:

10.1 Michal Kováčik
10.2 Tel.: +421 917 894 951

10.3 E-mail: info@anagu.hr

11. Nadzorno tijelo SOI Inspektorat za banskobistričku regiju, Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1, Slovakia

Zapovjed

1. Uvjet za valjanost elektroničke narudžbe je istinito i potpuno ispunjenje svih obrazaca za registraciju.

2. Prodavatelj nije odgovoran za kašnjenja u isporuci i štetu nastalu zbog toga što Kupac prilikom registracije nije unio sve tražene podatke i/ili je netočno ispunio obrazac za registraciju. Prodavatelj također nije odgovoran za štetu nastalu Kupcu zbog toga što je Kupac zaboravio pristupnu lozinku i/ili Kupčeva pristupna lozinka dospjela u ruke neovlaštenim osobama bez krivnje Prodavatelja.

3. Zaprimljena elektronička narudžba smatra se nacrtom kupoprodajnog ugovora i obvezuje.

4. Prodavatelj je dužan potvrditi sadržaj elektroničke narudžbe Kupca putem elektroničke pošte (na adresu e-pošte Kupca navedenu u elektroničkoj narudžbi) ili telefonom odmah nakon dostave iste Prodavatelju, u suprotnom Ugovor o kupoprodaji između Ugovornih strana nije zaključen. Kupac je dužan provjeriti sadržaj elektroničke narudžbe naveden u e-mail poruci od strane Prodavatelja. U slučaju otkrivanja nepodudarnosti u vezi sa sadržajem elektroničke narudžbe koju je potvrdio Prodavatelj, Kupac je dužan o tome obavijestiti Prodavatelja putem e-mail poruke poslane na e-mail adresu info@anagu.hr

5. Bitnim elementima elektroničkog naloga smatraju se:

5.1 Identifikacija Kupca, tj. naziv tvrtke ili ime i prezime, sjedište/prebivalište, kontakt (telefon i e-mail adresa) te u slučaju pravnih osoba ili samostalnih poduzetnika matični broj, PDV broj;
5.2 Opis i naziv naručene robe prema katalogu;
5.3 Količina naručene robe;
5.4 Adresa mjesta isporuke robe (ukoliko ovaj podatak nije naveden, pretpostavlja se da se roba isporučuje na adresu sjedišta/prebivališta Kupca);

6. Ako nalog ne sadrži uvjete iz prethodnog članka, smatra se nepotpunim. U tom slučaju Prodavatelj će pokušati stupiti u kontakt s Kupcem i pozvati ga da otkloni nedostatke elektroničke narudžbe te da je po potrebi pojasni i/ili dopuni. Elektronička narudžba smatra se izvršenom u trenutku dostave podataka koji specificiraju i/ili dopunjuju elektroničku narudžbu Prodavatelju.

7. Nakon slanja narudžbe, Vaša narudžba će biti obrađena te će na Vaš e-mail biti poslana potvrda primitka narudžbe od strane prodavatelja. Ukoliko bude potrebno, sve dodatne informacije u vezi Vaše narudžbe bit će poslane na navedenu e-mail adresu.

Otkazivanje narudžbe

1. Prodavatelj ima pravo otkazati narudžbu ako zbog rasprodanih zaliha ili nedostupnosti robe nije u mogućnosti isporučiti robu kupcu u roku određenom ovim uvjetima, odnosno po cijeni navedeno u internet trgovini, osim ako s kupcem ne dogovori zamjensko plaćanje. Kupac će o otkazivanju narudžbe biti obaviješten telefonom ili e-mailom.

2. Ako je Kupac već platio dio ili cijelu kupoprodajnu cijenu, ovaj iznos će biti vraćen na njegov račun u roku od 14 kalendarskih dana.

Uvjeti jamstva i reklamacije

1. Kupcu se na isporučenu robu daje jamstveni rok od 24 mjeseca. Jamstveni rok počinje teći danom predaje robe Kupcu.

2. Uz svaki proizvod kupljen od Prodavatelja prilaže se račun (dokaz o kupnji) koji ujedno služi i kao dokument o jamstvu prilikom dostave Kupcu.

3. Kupac ima pravo potraživati odgovornost od prodavatelja tijekom jamstvenog roka za nedostatke robe kupljene od prodavatelja, za koje odgovara proizvođač, dobavljač ili prodavatelj. Prava od odgovornosti za nedostatke ostvaruju se u sjedištu prodavatelja ili u pogonu drugog subjekta za obavljanje popravka (jamstveni servis). Adrese i telefonske brojeve kupac može pronaći u odjeljku Kontakt na web stranici www.anagu.hr

4. Prilikom reklamacije, Kupac je dužan reklamiranu robu dostaviti na adresu sjedišta Prodavatelja. Molimo Vas da robu dostavite čistu, po mogućnosti mehanički neoštećenu u originalnom pakiranju i s potrebnom dokumentacijom (popunjen obrazac reklamacije zajedno s kopijom dokumenta o plaćanju). Ne prihvaćamo robu poslanu pouzećem. Preporučamo osiguranje poslane robe.

5. Prodavatelj će odluku o reklamaciji donijeti najkasnije u roku od 30 dana od dana reklamacije. Nakon isteka tog roka, kupac ima pravo odustati od ugovora, odnosno ima pravo zamijeniti proizvod za novi proizvod.

6. Prodavatelj će odrediti način rješavanja prigovora prema točki § 2 slovo m) Zakona najkasnije u roku od 30 dana od dana pokretanja žalbenog postupka. Nakon utvrđivanja načina rješavanja prigovora, prodavatelj ili ovlaštena osoba prigovor će riješiti odmah, au opravdanim slučajevima prigovor se može riješiti i naknadno. Međutim, obrada zahtjeva ne smije trajati duže od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva. Nakon isteka roka za rješavanje prigovora, potrošač ima pravo odustati od ugovora ili ima pravo zamijeniti robu za novu robu.

7. Ukoliko je kupac reklamirao robu unutar prvih 12 mjeseci od sklapanja kupoprodajnog ugovora, prodavatelj može reklamaciju riješiti odbijajući je samo na temelju stručnog mišljenja ili mišljenja ovlaštenog, ovlaštenog ili ovlaštene osobe ili mišljenje ovlaštene osobe (u daljnjem tekstu: stručna procjena robe). Neovisno o rezultatu vještačenja, prodavatelj ne može zahtijevati od kupca plaćanje troškova vještačenja robe ili drugih troškova u vezi s vještačenjem robe.
Ukoliko je kupac reklamirao proizvod nakon 12 mjeseci od sklapanja kupoprodajnog ugovora, a prodavatelj ga je odbio, osoba koja je rješavala reklamaciju dužna je u dokumentu o rješavanju reklamacije naznačiti kome kupac može poslati robu na vještačenje. procjena. Ako kupac šalje robu na vještačenje navedenoj osobi navedenoj u reklamacijskom dokumentu, troškove vještačenja robe, kao i sve ostale povezane troškove, snosi prodavatelj, neovisno o rezultatu vještačenja. procjena. Ako kupac stručnom procjenom dokaže odgovornost prodavatelja za reklamirani nedostatak robe, može ponovno podnijeti zahtjev; jamstveni rok ne istječe tijekom stručne procjene robe. Prodavatelj je dužan u roku od 14 dana od dana ponovne reklamacije kupcu nadoknaditi sve troškove vještačenja robe, kao i sve s tim u vezi namjenski učinjene troškove. Obnovljeni zahtjev ne može se odbiti.

8. Ukoliko potrošač nije zadovoljan načinom na koji je prodavatelj postupio po njegovom prigovoru ili ako smatra da je prodavatelj povrijedio njegova prava, ima mogućnost obratiti se prodavatelju sa zahtjevom za ispravak. Ako prodavatelj negativno odgovori na zahtjev za ispravak ili na njega ne odgovori u roku od 30 dana od datuma slanja, potrošač ima pravo podnijeti prijedlog za pokretanje alternativnog rješenja svog spora prema odredbama § 12. Zakona br. 391/2015 Zb. o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova i izmjenama i dopunama nekih zakona.

Nadležni subjekt za alternativno rješavanje potrošačkih sporova s prodavateljem PM FORTIS doo je Slovačka trgovačka inspekcija Bajkalská 21/A, poštanski pretinac br. 29, 827 99 Bratislava www.soi.sk ili druga relevantna ovlaštena pravna osoba upisana u popis subjekata alternativnog rješavanja sporova koje vodi Ministarstvo gospodarstva Slovačke Republike (popis je dostupan na http://www.mhsr.sk); potrošač ima pravo izabrati kojem će se od navedenih subjekata alternativnog rješavanja potrošačkih sporova obratiti.

Potrošač može koristiti platformu za online rješavanje sporova, koja je dostupna na web stranici http://ec.europa.eu/consumers/odr/, kako bi podnio prijedlog za alternativno rješenje svog spora.

9. Svi zakoniti popravci su besplatni tijekom jamstvenog roka.

10. Jamstvo se ne odnosi na pogreške, kvarove, nedostatke i oštećenja koja su nastala kao posljedica prirodnog trošenja, zanemarivanja brige o robi, nestručne intervencije, uporabe robe u neprikladnim uvjetima, nepravilne uporabe ili nepravilnog postupanja s robu od strane kupca.

11. Informacije o servisnim mjestima za jamstveni i izvanjamstveni servis pružit ćemo vam na zahtjev telefonom ili e-poštom.

12. Prodavatelj je dužan postupiti po prigovoru i okončati postupak prigovora na jedan od sljedećih načina:
a) predajom popravljene robe,
b) razmjenom dobara,
c) povratom kupoprodajne cijene robe,
d) plaćanjem razumnog popusta na cijenu robe,
e) pisanim pozivom za preuzimanje poslova koje odredi prodavatelj,
f) opravdano odbijanje reklamacije za robu.

Prodavatelj je dužan najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije kupcu izdati pismenu ispravu u odgovarajućem obliku o načinu utvrđivanja obrade reklamacije i obradi reklamacije, npr. e-mailom, osobno ili putem poštanske, kurirske ili dostavne službe.
Prodavatelj će kupca obavijestiti o rezultatu rješavanja reklamacije odmah po okončanju reklamacijskog postupka telefonom ili e-mailom, a istovremeno, zajedno s robom, odn. dokaz o obradi prigovora dostavljen putem e-maila.

Što se tiče otklonjivog nedostatka, zahtjev će se rješavati ovisno o odluci kupca na sljedeći način:

a) prodavatelj osigurava uklanjanje nedostatka ili
b) prodavatelj zamijeni neispravnu robu.

Ako se radi o nedostatku koji se ne može otkloniti, ili o jednom nedostatku koji se može više puta otkloniti, ili o većem broju različitih otklonjivih nedostataka koji onemogućuju ispravno korištenje robe kao bez nedostataka, prodavatelj će, ovisno o kupčevim zahtjevima, dogovoriti odluku, na sljedeći način:

a) zamjenom robe za drugu funkcionalnu robu istih ili boljih tehničkih parametara ili
b) povratom kupoprodajne cijene za robu.

Kupac ima pravo odlučiti koja će mu prava sukladno čl § 622 i para. Primjenjuje se § 623 Građanskog zakonika i istodobno je dužan obavijestiti prodavatelja o svojoj odluci odmah.

 

Obrazac za prigovor možete preuzeti ovdje

Potrošački ugovori i upute o pravu na odustanak od ugovora

Obrazac za povlačenje možete pronaći ovdje.

1. Ako prodavatelj ne može ispuniti svoje obveze iz kupoprodajnog ugovora zbog rasprodaje zaliha, nedostupnosti robe ili ako je proizvođač, uvoznik ili dobavljač robe dogovoren u kupoprodajnom ugovoru prekinuo proizvodnju ili učinio takve ozbiljne promjene koje su onemogućile ispunjenje prodavateljevih obveza proizašlih iz kupoprodajnog ugovora ili iz razloga više sile, ili ako, ni nakon poduzimanja svih napora koji se od njega pošteno mogu zahtijevati, nije u mogućnosti isporučiti robu kupca u roku određenom ovim uvjetima ili po cijeni navedenoj u narudžbi, prodavatelj je dužan o toj činjenici odmah obavijestiti kupca te je ujedno dužan kupcu ponuditi alternativnu izvedbu ili mogućnost da da kupac odustane od kupoprodajnog ugovora (otkaže narudžbu). U slučaju da kupac odustane od kupoprodajnog ugovora iz razloga navedenih u ovoj točki ovih reklamacija i uvjeta, prodavatelj je dužan bez nepotrebnog odgađanja vratiti kupcu već uplaćenu jamčevinu za robu dogovorenu kupoprodajnim ugovorom. , a najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od ugovora na isti način na koji je kupac izvršio plaćanje, osim ako s kupcem ne dogovori drugi način povrata bez naplate dodatnih naknada kupcu.

2. Kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga u skladu s odjeljkom § 7 i dalje. 102/2014 Zb. o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu (dalje u tekstu: Zakon o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu) u roku od 14 dana od primitka robe, odn. od dana sklapanja ugovora o pružanju usluga ili ugovora o pružanju elektroničkog sadržaja koji nije isporučen na fizičkom mediju, ako je prodavatelj pravovremeno i uredno ispunio obvezu informiranja prema čl. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu.

3. U navedenom roku kupac ima pravo raspakirati i testirati robu na sličan način kao što je to uobičajeno pri kupnji u klasičnoj „fizičkoj“ trgovini, u mjeri u kojoj je potrebno utvrditi prirodu,
svojstva i funkcionalnost robe.

4. Rok za odustanak od ugovora počinje teći od dana kada kupac ili treća osoba koju on odredi, osim prijevoznika, preuzme sve dijelove naručene robe ili ako:
a) roba koju je kupac naručio u jednoj narudžbi isporučuje se zasebno, od datuma primitka zadnje isporučene robe,
b) isporuči robu koja se sastoji od više dijelova ili komada, od datuma primitka posljednjeg dijela ili posljednjeg komada,
c) na temelju ugovora, roba se isporučuje više puta tijekom definiranog razdoblja, od datuma prihvaćanja prve isporučene robe.

5. Kupac može odustati od kupoprodajnog ugovora čiji je predmet kupnja robe i prije isteka roka za odustanak.

6. Odustajanje od ugovora Kupac mora učiniti pisanim putem na način da ne ostavlja nikakvu sumnju da je ugovor povučen, ili u obliku zapisa na drugom trajnom mediju ili korištenjem obrasca koji je dio ovih uvjeta i uvjete poslovanja i reklamacije. Smatra se da je rok za odustanak od ugovora ispoštovan ako je obavijest o odustajanju od ugovora poslana prodavatelju najkasnije do zadnjeg dana roka prema čl. § 7 st. 1. Zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu.

7. Odustanak od kupoprodajnog ugovora prema prethodnoj točki ovih uvjeta poslovanja i reklamacija mora sadržavati datum odustajanja od ugovora, naziv i adresu kupca, datum narudžbe i točnu specifikaciju roba. Osim toga, preporučamo da naznačite način na koji prodavatelj treba vratiti već primljenu uplatu s brojem bankovnog računa i/ili željenom poštanskom adresom kupca.

8. Ako kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, svaki dodatni ugovor vezan uz kupoprodajni ugovor od kojeg je kupac odustao također se ispočetka poništava. Od kupca nije moguće potraživati nikakve troškove ili druga plaćanja u vezi s otkazivanjem dopunskog ugovora, osim plaćanja troškova i plaćanja navedenih u točki § 9 par. 3. stavak § 10 st. 3. i 5. Zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu i cijenama usluga, ako je predmet ugovora pružanje usluge i usluga je u cijelosti pružena.

9. Kupac je dužan robu poslati natrag na adresu operatera ili je predati prodavatelju ili osobi koju je prodavatelj ovlastio za primitak robe bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana odustajanja od kupoprodajni ugovor. Ovo ne vrijedi ako je prodavatelj predložio da robu preuzme osobno ili preko osobe koju on ovlasti. Rok iz prve rečenice ove točke ovih Uvjeta trgovine i reklamacija smatra se ispoštovanim ako je roba predana na prijevoz najkasnije do zadnjeg dana roka.

10. Kupac je dužan robu predati prodavatelju kompletnu, s kompletnom dokumentacijom, neoštećenu, po mogućnosti u originalnom pakiranju i nekorištenu.

11. Preporučljivo je osigurati robu. Prodavatelj ne prima pošiljke pouzećem. Prodavatelj je dužan bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana dostave obavijesti o odustajanju od ugovora, vratiti kupcu sva plaćanja primljena od njega na temelju kupoprodajnog ugovora ili u vezi s njim, uključujući troškove prijevoza, dostave i poštarine te druge troškove i naknade. Prodavatelj nije dužan kupcu vratiti uplaćena sredstva prema ovoj točki ovih uvjeta poslovanja i reklamacija prije nego što mu je roba isporučena ili dok kupac ne dokaže da je robu poslao natrag prodavatelju, osim ako prodavatelj predloži da robu preuzme osobno ili preko od njega ovlaštene osobe.

12. Troškove povrata robe prodavatelju ili osobi koju prodavatelj ovlasti za preuzimanje robe snosi kupac. Ovo ne vrijedi ako je prodavatelj pristao sam ih preuzeti ili ako nije ispunio obvezu prema § 3 par. 1 slovo i) Zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu.

13. Kupac odgovara samo za umanjenje vrijednosti robe, nastalo kao posljedica takvog postupanja s robom, koje je izvan okvira postupanja potrebnog za utvrđivanje svojstava i funkcionalnosti robe. Potrošač nije odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako prodavatelj nije ispunio obvezu informiranja o pravu potrošača na odustanak od ugovora prema § 3 st. 1 slovo h) Zakon o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu.

14. Prodavatelj je dužan kupcu vratiti kupovnu cijenu za robu na isti način na koji je kupac izvršio plaćanje, osim ako s kupcem ne dogovori drugi način povrata bez dodatnih troškova zaračunavanja kupcu u ovom pogledu.

15. U slučaju da kupac odustane od ugovora i preda prodavatelju robu koja je rabljena, oštećena ili nekompletna, kupac se obvezuje prodavatelju platiti:
a) vrijednost za koju je smanjena vrijednost robe u skladu sa čl. §-a 457. o. g. u stvarnom iznosu
b) troškove prodavatelja vezane uz popravak robe i njezino vraćanje u prvobitno stanje, obračunate prema cjeniku za postjamstveni servis robe. Sukladno ovoj točki reklamacije i uvjetima poslovanja, kupac je dužan platiti prodavatelju naknadu štete u visini razlike između nabavne cijene robe i vrijednosti robe u trenutku odustajanja od kupoprodajnog ugovora.

16. U skladu sa čl. § 7 st. 6. Zakona o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu, kupac ne može odustati od ugovora čiji su predmet:
- prodaja robe izrađene prema posebnim zahtjevima potrošača, robe po mjeri ili robe namijenjene samo jednom potrošaču,
- prodaja robe u zaštitnoj ambalaži koja nije prikladna za povrat zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga i čija je zaštitna ambalaža razbijena nakon dostave,
– promet zvučnih zapisa, video snimaka, audiovizualnih snimaka ili računalnih programa koji se prodaju u zaštitnoj ambalaži, ako je potrošač istu ambalažu raspakirao,
– pružanje elektroničkog sadržaja osim na fizičkom mediju, ako je njegovo pružanje započelo uz izričitu privolu potrošača, a potrošač je izjavio da je ispravno obaviješten da davanjem te privole gubi pravo na odustanak od ugovora.

17. Kupac je dužan robu poslati natrag na adresu sjedišta prodavatelja ili je predati prodavatelju ili osobi koju je prodavatelj ovlastio za primitak robe bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka robe. datum odustajanja od kupoprodajnog ugovora. Troškove povrata robe prodavatelju snosi kupac. Ovo ne vrijedi ako je prodavatelj predložio da robu preuzme osobno ili preko osobe koju on ovlasti. Rok iz prve rečenice ove točke ovih Uvjeta trgovine i reklamacija smatra se ispoštovanim ako je roba predana na prijevoz najkasnije do zadnjeg dana roka.

18. Prodavatelj je dužan bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana dostave obavijesti o odustajanju od ugovora, vratiti kupcu sve uplate primljene od njega na temelju kupoprodajnog ugovora ili u vezi s to, uključujući troškove prijevoza, dostave i poštarine te ostale troškove i naknade. Ovo se ne odnosi na dodatne troškove ako je kupac odabrao drugačiju vrstu dostave od najjeftinijeg uobičajenog načina dostave koji nudi prodavatelj, niti na troškove dodatnih usluga, ako su bile predmet ugovora i ako su u cijelosti osigurane.

19. Prodavatelj nije dužan kupcu vratiti uplate prema ovoj točki ovih uvjeta poslovanja i reklamacije prije nego što mu je roba isporučena ili dok kupac ne dokaže da je robu poslao natrag prodavatelju, osim ako prodavatelj predlaže da robu preuzme osobno ili preko osobe koju on ovlasti.

20. Ako kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, svaki dodatni ugovor vezan uz kupoprodajni ugovor od kojeg je kupac odustao također se ispočetka poništava.

21. Odredbe ovog članka uvjeta poslovanja i reklamacija ne odnose se izričito na subjekte koji ne zadovoljavaju definiciju potrošača navedenu u odjeljku § 2 slovo a) Zakona. Ukoliko niste potrošač, odnosno robu kupujete u sklopu svoje djelatnosti ili poslovne djelatnosti (što je utvrđeno identifikacijskim brojem na dokumentu o kupnji), nemate pravo odustati, jer to zakon ne propisuje. opcija.

22. Ako se prodavatelj i kupac ugovorom o kupoprodaji nisu drukčije dogovorili, prodavatelj je dužan kupcu isporučiti artikl bez odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana od dana sklapanja kupoprodajnog ugovora. Ako prodavatelj nije izvršio svoju obvezu predaje stvari u roku iz prve rečenice, kupac će od njega tražiti da stvar isporuči u dodatnom primjerenom roku koji je on odredio. Ukoliko prodavatelj ne isporuči artikl ni u tom dodatnom razumnom roku, kupac ima pravo odustati od ugovora.

 

Uputa o ostvarivanju prava kupca na odustanak od kupoprodajnog ugovora

1. Pravo na odustanak od kupoprodajnog ugovora

Imate pravo odustati od ovog kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana. Rok za odustanak od ugovora istječe 14 dana od dana kada ste vi ili treća osoba koju ste odredili, osim prijevoznika, preuzeli robu. Prilikom ostvarivanja prava na povlačenje iz kupoprodajnog ugovora, obavijestite nas o svojoj odluci o povlačenju iz ovog kupoprodajnog ugovora jasnom izjavom (na primjer, pismom poslanim poštom, faksom ili e-poštom) na adresu PM FORTIS s.r.o., Zvolenská cesta 14 , 97405 Banská Bystrica, e-pošta: info@anagu.hr, br. +421917894951. U tu svrhu možete koristiti ogledni obrazac za odustanak od kupoprodajnog ugovora koji je dio ovih Uvjeta poslovanja i reklamacija. Ako ste zainteresirani, možete ispuniti i poslati uzorak obrasca za odustajanje od kupoprodajnog ugovora ili bilo koju drugu jasnu izjavu o odustajanju od kupoprodajnog ugovora elektroničkim putem putem naše web stranice [umetnuti adresu web stranice]. Ako koristite ovu opciju, odmah ćemo potvrditi odustajanje od kupoprodajnog ugovora putem e-maila ili na drugom trajnom nosaču. Rok za odustajanje od kupoprodajnog ugovora se čuva ako obavijest o ostvarivanju prava na odustanak od kupoprodajnog ugovora pošaljete prije isteka roka za odustajanje od kupoprodajnog ugovora.

2. Posljedice odustajanja od ugovora

U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora, vratit ćemo vam sva plaćanja koja ste izvršili u vezi sa sklapanjem kupoprodajnog ugovora, posebice kupoprodajnu cijenu, uključujući troškove dostave robe do Vas. Ovo se ne odnosi na dodatne troškove ako ste odabrali drugačiju vrstu dostave od najjeftinijeg uobičajenog načina dostave koji nudimo, niti na troškove dodatnih usluga, ako su bile predmet ugovora i ako su bile u cijelosti osigurane. Plaćanja će vam biti vraćena bez nepotrebnog odgađanja, au svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada primimo vašu obavijest o povlačenju iz ovog kupoprodajnog ugovora. Njihovo plaćanje će se izvršiti na isti način na koji ste vi koristili za svoje plaćanje, osim ako ste izričito pristali na drugačiji način plaćanja, bez naplate dodatnih naknada. Plaćanje kupljene robe bit će Vam izvršeno tek nakon dostave vraćene robe na našu adresu ili uz predočenje dokumenta kojim se dokazuje povrat robe, ovisno što se dogodi prije. Robu nam pošaljite natrag ili je donesite na adresu sjedišta tvrtke bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana korištenja prava na odustanak od ugovora. Rok se smatra očuvanim ako robu pošaljete natrag prije isteka roka od 14 dana. Vi snosite izravne troškove povrata robe. Imajte na umu da ste u slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora odgovorni za svako smanjenje vrijednosti robe kao rezultat rukovanja njome između trenutka isporuke i trenutka povrata na način drugačiji od onog koji je potreban za odrediti prirodu, svojstva i funkcionalnost robe.

Cjenovni uvjeti

1. Kupoprodajna cijena robe koju Prodavatelj nudi putem anagu.hr uvijek je navedena pored odabrane robe. Sve cijene robe i usluga te sve naknade u online trgovini anagu.hr su konačne i uključuju PDV. Sve akcije vrijede do isteka zaliha, osim ako za pojedini proizvod nije drugačije navedeno.

2. Prodavatelj zadržava pravo jednostrane korekcije (povećanja/sniženja) cijena robe navedene na anagu.hr, s tim da nove cijene robe vrijede za Kupca na dan objave na anagu. sk. Takva korekcija cijene ne odnosi se na robu koju je već naručio Kupac. U slučaju da se na anagu.hr pojavi očito netočna cijena za neku robu, npr. ako je roba općedostupna i opće poznata, a cijena joj se razlikuje od uobičajene cijene ili se zbog sistemske greške za robu pojavi cijena "0 EUR" ili "1 EUR", Prodavatelj nije dužan isporučiti robu po netočnoj cijeni, ali može ponuditi dostavu robe po razumnoj cijeni. Ukoliko se Kupac u tom slučaju ne slaže s odgovarajućom cijenom robe, može odustati od Ugovora o kupoprodaji.

3. Kod većih narudžbi moguće je dogovoriti individualni popust ovisno o količini naručene robe.

4. Naknada za recikliranje uključena je u cijenu prodanih proizvoda

Poštarina i pakiranje

Naručenoj robi dodaje se naknada za dostavu: Naručenoj robi dodaje se naknada za dostavu:
1. Hrvatska pošta = 8,40 eura
2. DPD kurir = 9,40 eura
3. Cijena plaćanja pouzećem = 1,50 eura
4. Online karticom - GoPay = 0 eura
5. PRIJENOS NA RAČUN = 0 eura

Uvjeti plaćanja

1. Plaćanje se vrši u EUR, a Prodavatelj zahtijeva jedan od sljedećih načina plaćanja:

1.1 PLAĆANJE POUZEĆEM: Kupac će platiti cjelokupni iznos robe navedene u elektroničkoj narudžbi prilikom primitka pošiljke.
1.2 PLAĆANJE UNAPRIJED: kupac plaća puni iznos za robu navedenu u elektronskoj narudžbi unaprijed bankovnom doznakom ili depozitom. Nakon uplate iznosa na naš račun, mi ćemo Vam poslati robu.

PM FORTIS s.r.o.
Banka: TATRABANKA as

IBAN: SK8211000000002921872216
SWIFT kod: TATRSKBX

Promjenjivi simbol: koristite broj svoje narudžbe.

1.3 PLAĆANJE KREDITNOM KARTICOM (VISA, MAESTRO): Kupac plaća cjelokupni iznos svojom platnom karticom putem GoPay sustava. Roba će mu biti isporučena čim prodavatelj izvrši uplatu na njegov račun.

2. Osobno preuzimanje moguće je uz prethodni dogovor na adresi Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica 974 05

Uvjeti dostave

1. Osim ako se prodavatelj i kupac ugovorom o kupoprodaji drugačije ne dogovore, prodavatelj je dužan kupcu isporučiti artikl bez odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana od dana sklapanja kupoprodajnog ugovora. Ako prodavatelj nije izvršio svoju obvezu predaje stvari u roku iz prve rečenice, kupac će od njega tražiti da stvar isporuči u dodatnom primjerenom roku koji je on odredio. Ukoliko prodavatelj ne isporuči artikl ni u tom dodatnom razumnom roku, kupac ima pravo odustati od ugovora.

2. Isporuke elektronički naručene robe bit će otpremljene u najkraćem mogućem roku, ovisno o raspoloživosti robe i operativnim mogućnostima Prodavatelja, obično unutar 5 radnih dana od dana kada je Prodavatelj potvrdio primitak elektroničke narudžbe Kupca na mjestu isporuke. navedeno u elektronskom nalogu. Međutim, vrijeme isporuke varira zbog dostupnosti nekih artikala. U slučaju duljeg roka, o predviđenom datumu otpreme obavijestit ćemo Vas telefonom/e-mailom sljedeći radni dan nakon slanja narudžbe.

3. O otpremi robe kupac se obavještava e-mailom odn telefonom.

4. Roba se dostavlja putem Packete ili GLS kurirske službe na adresu mjesta dostave koju je Kupac naveo u elektronskoj narudžbi. Roba se u pravilu isporučuje u roku od 3 radna dana od dana primitka robe dostavnoj službi. Prijevoz kurirskom službom - roba će vam biti isporučena unutar Slovačke unutar 24 sata od slanja. Kurir će vas kontaktirati telefonom i dostaviti robu na odredište.

5. Vlasništvo nad robom prelazi na Kupca nakon primitka. Kupac koji ne ispunjava definiciju potrošača stječe vlasništvo nad robom tek uplatom cjelokupne kupoprodajne cijene za robu.

6. Pošiljka robe uvijek uključuje račun. Prilikom preuzimanja robe Kupac ima pravo provjeriti je li ambalaža u kojoj je roba zapakirana oštećena i potpisati potvrdu o primitku pošiljke. U slučaju oštećenja robe, na mjestu isporuke robe, prijevoznik je na zahtjev kupca dužan sastaviti zapisnik o šteti u kojem će navesti opseg i prirodu nedostataka utvrđenih tijekom prijevoza. Ispravnost i potpunost prijave potvrdit će kupac. Naknadne reklamacije ove vrste bit će prihvaćene samo ako kupac dokaže da je roba već imala reklamirane nedostatke u trenutku primitka.

7. Neoštećenom, neotvorenom, originalnom pošiljkom smatra se samo ona koja ima navedene znakove. Prijevoznik (Packeta) ili kurirska služba GLS dužni su Kupcu predati robu stavku po stavku te, u slučaju postojanja nedostatka na robi, sastaviti zapisnik na licu mjesta. Prijevoznik je odgovoran za nastalu štetu. Ukoliko pošiljka nije oštećena prilikom primitka, a roba je oštećena nakon raspakiranja, prijavite to odmah (najkasnije u roku od tri radna dana) Prodavatelju. Zahtjevi za mehanička oštećenja proizvoda (ogrebotine, pukotine, lomovi,...), koja nisu uočena prilikom primitka pošiljke, bit će prihvaćeni samo ako kupac dokaže da je roba imala navedene nedostatke u trenutku primitka od strane Nosač.

8. Dostava robe na područje država članica Europske unije, odn druge zemlje provodi se na temelju prethodne suglasnosti i međusobnog pisanog dogovora o cijeni poštarine i pakiranja te, ako je primjenjivo. druge uvjete isporuke između Kupca i Prodavatelja.

Osobni podaci i njihova zaštita

1.1. Ugovorne strane su se sporazumjele da je, u svrhu ispravnog opremanja i dostave narudžbe, ukoliko je kupac fizička osoba, dužan prodavatelju priopćiti svoje ime i prezime, adresu stalnog prebivališta s poštanskim brojem, broj telefona i e-mail adresu u narudžbi.

1.2. Ugovorne strane su se sporazumjele da je, radi uredne obrade i dostave narudžbe, ako je kupac pravna osoba, dužan prodavatelju redom priopćiti svoje poslovno ime, adresu sjedišta uključujući poštanski broj, broj socijalnog osiguranja, PDV broj (ako je dodijeljen), broj telefona i adresu e-pošte.

1.3. Kupac koji se registrirao u internetskoj trgovini može u svakom trenutku provjeriti i promijeniti navedene osobne podatke, kao i poništiti svoju registraciju nakon što se prijavi na web stranicu e-trgovine u rubrici „Moj račun“.

1.4. Prodavatelj obavještava kupca da temeljem čl. 6 stav 1 slov b) Uredba (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti fizičkih osoba pri obradi osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka, kojom se stavlja izvan snage Direktiva 95/46/ EZ (Opća uredba o zaštiti podataka), (u daljnjem tekstu „Uredba“), prodavatelj će kao operater informacijskog sustava obrađivati osobne podatke kupca u postupku sklapanja kupoprodajnog ugovora bez njegove privole kao osobe budući da će obradu osobnih podataka kupca provoditi prodavatelj u okviru predugovornih odnosa s kupcem te je obrada osobnih podataka kupca nužna za ispunjenje kupoprodajnog ugovora, u kojem kupac nastupa. kao jedna od ugovornih strana.

1.5. Sukladno čl. 6. st. 1 slovo f) Propise može izdati prodavatelj nakon isporuke naručene robe ili usluge kupcu, na temelju legitimnog interesa obrađivati osobne podatke kupca u svrhu izravnog marketinga i slati na e-mail adresu kupca informacije o novim proizvodima, popustima i akcijama na ponuđenu robu, ili usluge.

1.6. Prodavatelj se obvezuje rukovati i raspolagati osobnim podacima kupca u skladu s važećim zakonskim propisima Republike Slovačke.

1.7. Prodavatelj izjavljuje da sukladno čl. 5 stav 1 slov a) i slovo b) Uredbe, će prikupljati osobne podatke kupca isključivo u svrhu navedenu ovim uvjetima poslovanja i reklamacija.

1.8. Prodavatelj izjavljuje da će za druge svrhe osim onih navedenih u ovim uvjetima poslovanja i reklamacije, osobne podatke kupca uvijek pribavljati zasebno na odgovarajućoj pravnoj osnovi, te će ujedno osigurati da se ti osobni podaci obrađuju i koristiti isključivo na način koji odgovara svrsi za koju su prikupljeni te ih neće kombinirati s osobnim podacima koji su dobiveni u drugu svrhu ili u svrhu ispunjenja kupoprodajnog ugovora.

1.9. Prije slanja narudžbe, od kupca će se tražiti da potvrdi kvačicom prije slanja narudžbe da ga je prodavatelj obavijestio na dostatan, razumljiv i nepogrešiv način:

a) Vaše identifikacijske podatke, koji su navedeni u Općim odredbama ovih uvjeta trgovanja i reklamacija, kojima se dokazuje identitet prodavatelja,

b) kontakt podatke prodavatelja, ili odgovorna osoba prodavatelja,

c) svrhu obrade osobnih podataka, a to je sklapanje kupoprodajnog ugovora između prodavatelja i kupca i pravni temelj obrade osobnih podataka,

d) da je kupac dužan dati tražene osobne podatke u svrhu sklapanja kupoprodajnog ugovora te ispravnu opremu i dostavu narudžbe,

e) ako se obrada temelji na čl. 6 stav 1 slov f) da je legitimni interes prodavatelja izravni marketing,

f) identifikacijske podatke treće strane, a to je tvrtka koja će isporučiti naručenu robu kupcu ili identifikacijski podaci drugih primatelja ili kategorije primatelja osobnih podataka, ako postoje,

g) razdoblje pohrane osobnih podataka, odn kriterije za njegovo određivanje,

1.10. Prodavatelj izjavljuje da će osobne podatke obrađivati u skladu s dobrim moralom i postupati na način koji nije u suprotnosti s Uredbom ili drugim opće obvezujućim pravnim propisima te ih neće zaobilaziti.

1.11. Sukladno Uredbi, prodavatelj kupcu čije podatke obrađuje daje sljedeće podatke:

a) identitet i podatke za kontakt prodavatelja i, u relevantnim slučajevima, predstavnika prodavatelja,

b) kontakt podatke bilo koje odgovorne osobe,

c) svrhe obrade za koje su osobni podaci namijenjeni, kao i pravni temelj obrade,

d) ako se obrada temelji na čl. 6. st. 1 slovo f), legitimne interese prodavatelja ili treće strane,

e) raspon primatelja, odnosno kategorije primatelja osobnih podataka, ako postoje,

f) u relevantnom slučaju, informaciju da prodavatelj namjerava prenijeti osobne podatke u treću državu ili međunarodnu organizaciju,

g) razdoblje pohrane osobnih podataka, odn kriterije za njegovo određivanje,

h) podatak o postojanju prava tražiti od prodavatelja pristup svojim osobnim podacima te prava na njihov ispravak ili brisanje ili ograničenje obrade ili prava na prigovor obradi kao i prava na prenosivost podataka,

i) pravo na podnošenje pritužbe nadzornom tijelu,

j) podatke o tome je li davanje osobnih podataka zakonski ili ugovorni uvjet, odnosno uvjet koji je nužan za sklapanje ugovora, je li kupac dužan dati osobne podatke, kao i moguće posljedice nedavanja tih podataka,

k) postojanje automatiziranog odlučivanja, uključujući profiliranje;

Kupac ima pravo od prodavatelja dobiti presliku osobnih podataka koji su u obradi, ukoliko ima pravo dobiti i sve gore navedene podatke. Za sve dodatne kopije koje traži kupac, prodavatelj može naplatiti naknadu koja odgovara administrativnim troškovima izrade kopije.

1.12. Ako kupac svoje pravo iz prethodne točke ostvaruje pisanim ili elektroničkim putem, a iz sadržaja zahtjeva proizlazi da ostvaruje pravo iz prethodne točke, smatra se da je zahtjev podnesen prema ovoj Uredbi.

1.13. Kupac ima pravo usprotiviti se obradi njegovih osobnih podataka od strane prodavatelja za koje pretpostavlja da se obrađuju ili će se obrađivati u svrhe izravnog marketinga, uključujući profiliranje u mjeri u kojoj je to povezano s takvim izravnim marketingom. Ako se kupac usprotivi takvoj obradi, prodavatelj će prestati obrađivati osobne podatke u svrhe izravnog marketinga od datuma kada je takav prigovor dostavljen prodavatelju, a osobni podaci pogođenog kupca više se ne smiju i neće obrađivati u takve svrhe. .

1.14. Ako kupac sumnja da se njegovi osobni podaci neovlašteno obrađuju, može podnijeti pritužbu Uredu za zaštitu osobnih podataka Republike Slovačke. Ako kupac nije potpuno poslovno sposoban, njegova prava može ostvariti zakonski zastupnik.

1.15. Prodavatelj će poduzeti odgovarajuće mjere kako bi kupcu pružio sve podatke navedene u točki 11. u sažetom, transparentnom, razumljivom i lako dostupnom obliku, jasno i jednostavno formuliranim. Prodavatelj će podatke dostavljati elektroničkim putem ili u skladu s Uredbom na drugi način dogovoren s kupcem.

1.16. Prodavatelj će kupcu dostaviti informacije o poduzetim mjerama temeljem zahtjeva kupca bez nepotrebnog odgađanja, au svakom slučaju u roku od mjesec dana od dostave zahtjeva.

1. 17. Vaše zadovoljstvo kupnjom utvrđujemo putem e-mail upitnika u sklopu programa Provjereno od kupaca u koji je uključena i naša e-trgovina. Šaljemo vam ih svaki put kada kod nas kupujete, osim ako nije u skladu sa § § 62 Zakona Ne. 351/2011 Zb. o elektroničkim komunikacijama, s izmjenama i dopunama, nećete odbiti slanje elektroničke pošte u svrhe izravnog marketinga. Osobne podatke obrađujemo u svrhu slanja upitnika u okviru programa Provjereno od kupaca na temelju našeg legitimnog interesa koji se sastoji u utvrđivanju Vašeg zadovoljstva kupnjom koju ste kupili kod nas. Za slanje upitnika, ocjenu vaših povratnih informacija i analizu naše tržišne pozicije koristimo posrednika u obradi, koji je operater portala Jeftinije.hr, kojemu možemo prenijeti podatke o kupljenoj robi i vašoj e-mail adresi u te svrhe. Prilikom slanja upitnika e-poštom, vaši se osobni podaci ne prenose trećoj strani za vlastite potrebe. U bilo kojem trenutku možete se usprotiviti slanju upitnika e-poštom u sklopu programa Customer Verified tako da odbijete daljnje upitnike koristeći poveznicu u e-pošti s upitnikom. U slučaju Vašeg prigovora, nećemo Vam dalje slati upitnik.

1.18. Prodavatelj obavještava ovog kupca da se radi izvršenja sklopljenog ugovora, prilikom obrade osobnih podataka kupca, podrazumijeva da će osobni podaci kupca biti ustupljeni i dostupni sljedećim trećim osobama, odn. raspon korisnika:


GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., Lieskovská cesta 13, 962 21 Lieskovec, ID 36624942
Packeta s.r.o. Kopčianska 3338/82A, 851 01 Bratislava
PPL CZ sro Březhradská 199/2a, Hradec Králové, Březhrad

Okolnosti koje isključuju odgovornost za nemogućnost ispunjenja

1. Nijedna od ugovornih strana ne snosi odgovornost za nemogućnost izvršenja u slučaju više sile.

2. Događajem uzrokovanim višom silom smatra se događaj koji ugovorne stranke nisu mogle predvidjeti i spriječiti ni pri najvećoj mogućoj stručnoj pažnji, neovisnoj o njihovoj volji, osobito rat, pobuna, , štrajk, elementarne nepogode, izmjene zakonodavstva i dr. .

3. U slučaju da se dogodi događaj prema točki 2., ugovorne stranke dužne su jedna drugu obavijestiti o toj činjenici bez nepotrebnog odgađanja.

Završne odredbe
1. Prilikom kupnje robe na anagu.hr, pretpostavlja se da je Kupac upoznat s tehničkim mogućnostima interneta i prihvaćanje mogućih problema uzrokovanih tehnologijom.

2. Prodavatelj nije odgovoran za štetu nastalu neispravnom vezom na anagu.hr. Zaštita računala, odnosno podataka sadržanih u računalu odgovornost je Kupca.

3. Prodavatelj upozorava da se podaci navedeni na anagu.hr mogu ažurirati bez prethodne najave.

4. Prodavatelj nije odgovoran drugoj strani za izravnu, neizravnu ili izvanrednu štetu nastalu korištenjem informacija s anagu.hr.

5. Prodavatelj može promijeniti robu navedenu na anagu.hr u bilo kojem trenutku bez prethodne najave.

6. Prodavatelj zadržava pravo izmjene i/ili dopune ovih Općih uvjeta u bilo kojem trenutku. Izmjene i/ili dopune ovih Općih uvjeta stupaju na snagu danom objave na anagu.hr. Takve izmjene i/ili dodaci neće se primjenjivati na narudžbe primljene prije datuma objave.

7. Ugovorne strane su suglasne da će sve sporove koji među njima nastanu iz pravnih odnosa na temelju ugovora ili povezanih ugovora, uključujući i sporove o valjanosti, tumačenju i raskidu ovog ugovora, po mogućnosti rješavati mirenjem.

8. Kupac će prije slanja narudžbe biti zamoljen označivanjem polja potvrditi da je upoznat s ovim općim uvjetima, da u potpunosti razumije njihov sadržaj i da se s njima slaže.

Uvjeti i odredbe stupaju na snagu 1. ožujka 2022.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Potpuna (desktop) verzija