Reklamacija robe
Upute o tome kako postupiti s reklamacijom za robu kupljenu od nas.
U sklopu poboljšanja kvalitete naših usluga, našim korisnicima omogućujemo jednostavno podnošenje pritužbi putem PACKETA. Proces reklamacije proizvoda se ne mijenja, ali nudimo vam mogućnost da svoj paket isporučite jednostavno i brzo.
Kako to sve funkcionira kada se odlučite žaliti putem PACKETA?
- Kao standard, zapakirajte predmetnu robu s kompletnim priborom kako biste izbjegli oštećenje tijekom transporta.
Ne zaboravite spakirati sve potrebne dokumente: Popunjeni protokol reklamacije (možete ga pronaći ovdje), Dokaz o kupnji (račun).
SAVJET: Također možete snimiti video ili fotografiju greške i poslati je na info@anagu.hr. Ovaj materijal možemo poslati proizvođaču. To će ubrzati popravak ili zamjenu proizvoda. Pogotovo ako s vremena na vrijeme postoje pogreške. - Važno je napisati sljedeću adresu na paketu:
Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
ID: 94723806 - ANAGU.hr
Poštanska 9
10410 Velika Gorica - Na ovu povratnu adresu moguće je poslati povrat samo putem Hrvatske pošte.
Ukoliko pošiljku šalje drugi prijevoznik, neće biti moguće prihvatiti je niti obraditi iz proceduralnih razloga. - Ne šaljite pouzećem.
Pokušat ćemo isporučiti vaš obrađen zahtjev u najkraćem mogućem roku. U složenim slučajevima ovaj postupak može trajati do 30 dana.