Kategorije
 
 
 
 
 
Reklamacija robe

Upute o tome kako postupiti s reklamacijom za robu kupljenu od nas.


U sklopu poboljšanja kvalitete naših usluga, našim korisnicima omogućujemo jednostavno podnošenje pritužbi putem PACKETA. Proces reklamacije proizvoda se ne mijenja, ali nudimo vam mogućnost da svoj paket isporučite jednostavno i brzo.


Kako to sve funkcionira kada se odlučite žaliti putem PACKETA?


  1. Kao standard, zapakirajte predmetnu robu s kompletnim priborom kako biste izbjegli oštećenje tijekom transporta.
    Ne zaboravite spakirati sve potrebne dokumente: Popunjeni protokol reklamacije (možete ga pronaći ovdje), Dokaz o kupnji (račun).
    SAVJET:
    Također možete snimiti video ili fotografiju greške i poslati je na info@anagu.hr. Ovaj materijal možemo poslati proizvođaču. To će ubrzati popravak ili zamjenu proizvoda. Pogotovo ako s vremena na vrijeme postoje pogreške.
  2. Važno je napisati sljedeću adresu na paketu:
    Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
    ID: 94723806 - ANAGU.hr
    Poštanska 9
    10410 Velika Gorica
  3. Na ovu povratnu adresu moguće je poslati povrat samo putem Hrvatske pošte.
    Ukoliko pošiljku šalje drugi prijevoznik, neće biti moguće prihvatiti je niti obraditi iz proceduralnih razloga.
  4. Ne šaljite pouzećem.
    Pokušat ćemo isporučiti vaš obrađen zahtjev u najkraćem mogućem roku.
    U složenim slučajevima ovaj postupak može trajati do 30 dana.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Potpuna (desktop) verzija